aagnesagness.webblogg.se

Aujourd'hui

Kategori: Allmänt

Cour Mirabeau i morse - typ huvudgatan, bilden är inte den bästa men det var en riktigt fin morgon!
 

I morse hängde jag med mina rumskompisar + Ester och Signe ut på en powerwalk runt om i stan. 
Vädret var superfint och det var skönt att vara komma ut!
Drog till banken med Ella och fixade bankkonto efter det, bankkvinnan var inte så bra på engelska och vi var inte så bra på frannska men det gick nog bra.
Skolan började två, lite småseg dag, kände mig rätt trött, efter skoldagen skyndade jag mig till målarkursen!
Kände mig lite förvirrad först, läraren pratade bara franska och blev lite irriterad eftersom jag kom dit 10 minuter för tidigt, men när jag fyllt i alla papper och fått en plats så var det riktigt mysigt! 
 
Kram Agnes

KOMMENTARER:

  • Ann-Marie säger:
    2014-01-24 | 13:01:24

    Låter jätteroligt med målarkurs. Är det akvarell eller vad?

  • Agnes säger:
    2014-01-24 | 23:21:50

    Annemarie: Hej! nä, eller de har lite allt möjligt, men hittills är det blyerts, har inte kommit igång så mycket än, jag trivs väldigt bra i skolan! lärarna är jättebra!

Kommentera inlägget här: